Skip navigation.
Home

No puc instal·lar la nova distribució de Lliurex a un ordinador apd

Lliurex 7.11

Avui he intentat instal·lar la nova distribución de Lliurex a un ordinador APD, amb tarjeta gràfica integrada Intel gma 900.
El meu problema és que el DVD no conseguix entrar a l'escriptori, per poder seleccionar l'opció d'instal·lar. Es queda penjat, i després d'estar 20 minuts carregant dona una errada.
He provat a arrancar el live dvd amb diferents opcions:

1 noapic

o bé

1 xmodule = i810

Però de cap forma ho aconseguix.

Agrairia moltíssim que algú em tirarà una maneta.

Gràcies

Opciones de visualización de comentarios

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

Has provat arrancar en vesa?

Has provat arrancar en vesa? Es a dir: 1 xmodule = vesa

Pots posar quin error dona quan es queda penjat?

Errada que m'ix

Bò, després de posar a l'arrancar l'opció 1 xmodule = vesa, comença a carregar el sistema operatiu, però es queda penjat una bona estona fins que ix el següent missatge:

S'HA PRODUÍT UN ERROR A L'ARRENCAR EL GNOME SETTINGS DAEMON. ALGUNES COSES, COM ELS TEMES, EL SO O LA CONFIGURACIÓ DEL FONS PODRIEN NO FUNCIONAR CORRECTAMENT.
L'ÚLTIM MISSATGE D'ERROR VA SER:

DID NOT RECEIVE A REPLY. POSSIBLE CAUSES INCLUDE: THE REMOTE APPLICATION DID NOT SEND A REPLY, THE MESSAGE BUS SECURITY POLICY BLOCKED THE REPLY, THE REPLY TIMEOUT EXPIRED, OR THE NETWORK CONNECTION WAS BROKEN.

GNOME ENCARA TRACTARÀ D'ARRENCAR EL DIMONI DE CONFIGURACIONS LA PRÒXIMA VEGADA QUE ENTREU.

Et funciona correctament el d

Et funciona correctament el dvd?, l'has provat a un altre equip?. Jo vaig tindre problemes perquè no era correcta la gravació.

     
Pagina principal