Skip navigation.
Home

Reconfiguració de la xarxa

Incidencias Instalador

Hola,
Sóc José Angel Gaspar de l'IES Clot del Moro (Sagunt).

---- la situació --------
Vaig instal·lar Lliurex a un servidor i mentre s'instal·lava es varen autoconfigurar
unes adreces per a les dues interfícies de xarxa eth0 i eth1. Clar, tots els serveis: DHCP, DNS, LDAP, i d'altres el programa d'instal·lacíó els autoconfigura fent ús de les adreces assignades.

Bé, ara he canviat l'IP de la interfície de la xarxa de l'aula. I...

---- la qüestió ------
com puc reconfigurar automàticament tots els serveis de xarxa a la nova adrec,a sense necessitat de reinstal·lar Lliurex?

Moltes gràcies.

Opcions de visualització de comentaris

Seleccioneu la vostra manera preferida de visualitzar els comentaris i feu clic en «Guarda la configuració» per a activar els canvis.

No dius quina interfície has

No dius quina interfície has canviat, si l'interna o l'externa, però te recomane que el faces utilitzant l'ordre

#/usr/share/lliurex/lliurex-srv-common/config-net-services

reconfigurar la interfície interna o externa i reiniciar els servicis

ja ho he provat

Ho he provat i justament em fallen les dues primeres opcions del configurador: (1)configurar xarxa interna i (2) configurar xarxa externa.

Crec que vaig a reinstal·lar el servidor. Puc possar-me a bussejar pels
scripts estos que fallen i solucionar-ho, però crec que serà més ràpid reinstal·lar el servidor ;-).

Gràcies.

Sí, és la interfície de

Sí, és la interfície de l'aula, la interna.

     
Pagina principal