Skip navigation.
Home

Com actualitze del LliureX 5.05 al 5.09?

Encara que és un procediment que no s'admet, oficialmente, actualitzar de la versió 5.05 a 5.09
és relativament senzill si es disposa de connexió a Internet.

Per a això és necessari canviar el repositori en què es lligen les aplicacions perquè apunte al lliurex 5.09, actualizar i instal·lar un metapaquet que actualitza el sistema. Els pasos a seguir són:

  • Editar el fitxer /etc/apt/sources.list perquè continga la línia següent (cal tindre permisos de root):

    deb http://lliurex.net/lliurex llx0509 lliurex main contrib non-free

  • Introduir en una consola les ordes següents, polsant Intro
    després de cadascuna d'elles:

    # apt-get update
    # apt-get dist-upgrade
    # apt-get install lliurex-cdd-standalone-ws

Amb això el sistema començarà a descarregar-se totes les aplicacions desactualitzades i es reconfigurarà automàticament.

El sistema es baixarà molta informació d'Internet, així que si no es disposa d'una connexió de banda ampla, este sistema no és GENS recomanable.

Si s'han instal·lat aplicacions addicionals, pot haver-hi problemes en l'actualització. En tot cas, el procediment "oficial" és reinstal·lar des dels nous CD.

     
Pagina principal