Estos paràmetres es poden mostrar/ocultar fent clic al botó etiquetat Mostra paràmetres o Oculta paràmetres.
Generalment, els recursos es visualitzen en una finestra dins d'un marc, amb els controls de navegació del Moodle al marc del capdamunt. Si ho preferiu podeu suprimir este marc i fer que el recurs òmpliga la finestra com una pàgina web normal.
També podeu fer que el recurs aparega en una nova finestra emergent. Seguiu estos passos:
Permet redimensionar la finestraSi manteniu seleccionat este element permetreu que els usuaris canvien la mida de la finestra que heu definit. En general, és aconsellable deixar-lo seleccionat, però de vegades el recurs té una mida fixa i pot tindre sentit bloquejar la mida de la finestra.
Permet el desplaçament dins de la finestraEste element permet que els usuaris es desplacen dins de la finestra per a veure tot el recurs. Si este element es desactiva, els usuaris només veuran la part que càpiga dins de les mides de finestra definides i no podran desplaçar-se per a veure la resta del recurs.
Mostra la barra d'enllaços del navegadorEste element permet que els usuaris vegen a la finestra la barra d'enllaços/adreces/favorits del seu navegador.
Mostra la barra d'ubicacióVoleu que els usuaris vegen l'URL (adreça web) del recurs? Si és així, deixeu activada esta opció. Si no, s'ocultarà la ubicació del recurs.
Mostra la barra de menúsDeixeu este element activat per tal que els usuaris tinguen accés la barra de menús en esta finestra. Generalment, això és útil, però algunes presentacions gràfiques queden millor sense barra de menús.
Mostra la barra de ferramentesMostrar la barra de ferramentes farà més fàcil la navegació als usuaris gràcies als botons Arrere/Avant, Inici, i Refresc.
Mostra la barra d'estatMostrar la barra d'estat del navegador permet accedir a la informació del navegador: p. ex. quina part del recurs s'ha baixat, o informació de seguretat.
Molta gent continua utilitzant una resolució mitjana de 800x600. En molts casos serà millor que definiu una mida inicial una mica més xicoteta, p. ex. 600 d'alçària i 480 d'amplària.
Si deixeu estos camps en blanc la finestra emergent tindrà exactament la mateixa mida que la finestra principal del Moodle en la qual farà clic l'usuari per a veure el recurs.